فاکتورهای مهم در مورد وب سایت فروشگاهی

شنبه 6 دی 1399
19:49
سهراب

همزمان با اینکه در مورد طراحی سایت فروشگاهی فکر می­کنید، جنبه­ های خاصی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. چه این جنبه­ ها برای شرکت طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما یا در مورد خودتان باشد هر دو از درجه اهمیت یکسانی برخوردار هستند. در ادامه طرح خلاصه ­ای را عنوان می­کنیم که حتما به شما کمک می­کند تا هم دورنمایی نسبت به پروژه­ ی خود داشته باشید و هم کیفیت وب سایت را حفظ کنید.

انتخاب شرکت طراحی سایت

شاید مهم­ترین تصمیم این باشد چه کسی وب سایت شما را توسعه خواهد داد. مطمئن باشید شرکتی که انتخاب می­کنید در زمینه­ی توسعه­ ی نوع وب سایت فروشگاهی مدنظر شما تجربه داشته و تبحر دارد و تیمی حرفه­ ای و متخصص بر روی پروژه ­ی شما کار خواهند کرد. شرکت طراحی سایت که برای ساخت و توسعه­ ی وب سایت تجارت الکترونیک خود انتخاب می­کنید بسیار مهم است که حتما شرکتی با سابقه­ و تجربه­ ی بسیار زیاد در صنعت تجارت الکترونیک باشد. ساخت و توسعه­ ی وب سایت تجارت الکترونیک در مقایسه با یک وب سایت معمولی اطلاعاتی پروسه­ ی کاملا متفاوتی دارد.

چطور می­توانید برنامه ریزی کنید

بیشترین نوع تأخیری که در پروژه­ ی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شاهد هستیم این است که مشتری به موقع محتواها را تهیه و آماده نمی­کند. حتما اطلاعاتی که در ادامه عنوان می­کنیم را برای توسعه دهنده­ ی خود حاضر کنید:

  • لوگو: در صورتی که از قبل لوگو دارید و مایل هستید تا برندسازی یا برندینگ خود را حفظ کنید، لوگوی خود را برای طراحان خود آماده کرده و تحویل آنها دهید. ترجیحا لوگوی شما باید فرمتی با رزولوشن بالا داشته باشد مثل فرمت .ai، .eps یا .psd
  • طراحی سایت فروشگاهی شرکت طراحی وب سایت طراحی وب سایت شرکتی

  • محتوا: یکی از مهم­ترین موارد برای وب سایت فروشگاهی است. حتما بخاطر داشته باشید که خودتان نسبت به سازمان یا شرکت توسعه­ دهنده­ ی وب سایت، نسبت به کسب و کار خود شناخت بیشتر و بهتری دارید و بجز در مواردی که آنها را برای نوشتن محتوا هم استخدام کرده باشید که نیازی به نگارش متن ندارید، باز هم باید متن­ ها را کنار هم بگذارید تا مثلا در صفحه­ ی «درباره ما»، سیاست­ ها و دیگر محتواهایی که دوست دارید روی سایت خود داشته باشید قرار دهید.
  • وب سایت­ های نمونه: نمونه­ هایی از وب سایت فروشگاهی که (که به یک دلیل یا بیشتر) می­پسندید همیشه کمک کننده هستند. این کار به طراحان و برنامه نویسان شما کمک می­کند تا به مؤلفه­ های مختلف وب سایت نگاه کرده و بفهمند چه چیزی خیلی شما را تحت تأثیر قرار می­دهد. قطعا که نهایتا سایت شما باید یونیک باشد اما به طراحان و برنامه نویسان کمک می­کند که بفهمند طرفدار چه سبک و استایلی هستید.
  • مدیریت محتوا: حتما به توسعه دهنده­ ی خود بگویید که دوست دارید به کدام محتواها دسترسی داشته باشید و قادر باشید خودتان آن را مدیریت کنید. خیلی از اوقات (اگر وب سایت فروشگاهی به خوبی طراحی و توسعه داده شده باشد) از قبل دسترسی لازم را دارید و بسیاری از حوزه­ های سایت را می­توانید مدیریت کنید و نیازی به مطرح کردن نیست اما در هر صورت اینکه در مورد یک موضوع هم نظر باشید و در مورد آن صحبت کنید نکته­ ی مثبت و خوبی است.
  • اطلاعات محصول: (فقط وب سایت فروشگاهی) – اگر در حال توسعه­ ی وب سایت تجارت الکترونیک هستید حتما مطمئن شوید که داده پایگاه ی از محصولات خود با کلیه­ ی اطلاعاتی که مورد نیاز هست در اختیار دارید. اگر چنین بخشی ندارید اطلاعات را تولید و جمع اوری کنید و پس از تحویل سایت، مطالب محصولات را وارد سایت کنید. بخاطر داشته باشید، تمامی انواع وب سایت فروشگاهی باید مدیری داشته باشند که به کارفرما این امکان را می­دهد تا به راحتی و بدون مشکل محصولات خود را وارد کند بدون اینکه در مورد HTML چیزی بداند یا دانشی در مورد توسعه­ ی وب سایت­ ها داشته باشد.
  • اعتبارات حساب کاربری: از شما خواسته خواهد شد که برای DNS، اکانت میزبانی و ارائه کننده دروازه پرداخت و غیره ورود به سیستم تعریف کنید پس حتما در نظر بگیرید که این بخش­ های ورود به سیستم کجا باشند. اگر قصد دارید وب سایت را راه اندازی کنید و این اطلاعات را پیدا نمی­کنید، پروژه­ ی توسعه وب سایت فروشگاهی شما به تعویق خواهد افتاد.
  • پیشنهادات خود را مطرح کنید: برای ارائه­ ی پیشنهادات و نظرات حاضر باشید. شما می­دانید که چه هدفی دارید و در عین حال فرد حرفه ­ای استخدام کرده پس اجازه بدهید که این افراد نیز نظرات و پیشنهادات حرفه­ ای خود را نیز در میان بگذارند.
  • هزینه طراحی سایت طراحی سایت وردپرس طراحی پورتال


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته /نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / دوربین هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته /نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]